tiistai 22. toukokuuta 2012

Lakkakokoelma !

Viikko sitten alkaneen kesälomani kunniaksi aattelin että nyt voisi taas kirjoitella jotain. En tiedä mihin mun inspiraatio on kadonnut, varmaan ton esille tulleen auringon myötä, mutta ei oo vaan huvittanu tehdä mitään kivoja lakkauksia.. Eilen mä yritin tehdä jotain ihanan kesäistä ja söpöä, mutta niistäki tuli ehkä maailman rumimmat, eivätkä kyllä ikinä tule pääsemään päivän valoon :D. Edellisessä postauksessa kerroin kuinka kamerani päätti "hajota", olin sitten juuri näyttämässä siskolleni kuinka se objektiivi oli jäänyt jumiin ja painoin käynnistys nappia ja yhtäkkiä se taas toimi ? Säästyipä muutama sata euroa :D
Mummalle tein 93-vuotispäivän kunniaksi
 ranskalaisen manikyyrin muutama viikko sitten  :)

<3


Koska en nyt ole saanut ittelleni mitään lakkauksia aikaiseksi tuumasin että teenpä lakkakokoelma postauksen :)
Ei mulla paljon lakkoja ole, ainkaan omasta mielestäni, jotain päälle 60. Mutta onpa vielä tilaa kasvaa !
Ehkä kesän jälkeen tai seuraava palkka tulee niin voisin vähän sijoittaa muutamaan China glazen lakkaan joita olen tässä himoinnut jo jonkin aikaa ( Fairy Dust, Stone Cold, Four Leaf Clover, Sugar High ja Ruby Pumps onko kellään kokemuksia ?) .. Edellinen palkka meni tosiaan erilaisiin ihaniin hankintoihin :)


Remington - Pear wand 

Ipod nano 8GB
Ipodin ja sauvakihartimen löysin molemmat alennuksesta, joten tuli siinäkin vähän säästettyä :D
Mutta nyt siihen asian ytimeen tai tästä tulee maailman pisin postaus ! Tai ehkä tää on jo.. 

Opi
Color so hot it berns, Austin-tatious turquoist,
 Planks a lot, You don't know jacques!,
It's totally fort worth it, Don't mess with opi

Essie
Mint candy apple, Spagetti strap,
 Angora cardi, Cute as a button

Isadora
Summer red, Water rose, Marzipan, Pink fame

China Glaze
Traffic jam, Liquid leather

Star Gazer
violetin nimi kulunut pois,  110, Chrome, 105, 135

Oriflame Visions Romance ja Stage liver,
Purple, Giordani Gold Attraction,
20 ja 10 Hot spot pink

Glitteri lakat
Wet n Wild Party of Five Glitters,
 Mavala Sparkling silver ja Glitter gold,
Rimmel Disco Ball
Essence Time for romance

Striperit
Kiss 3kpl setti

H&M Red Nail ja Pink Mist,
 Gina Ticot Aspen gold, Viva glam ja Rain forest

Randomit 1 , Sally Hansen Navy Baby ja Pronto Purple,
 snowcrystal 20, Wet n Wild Gray's Anatomy,
 L'oreal paris 735

Randomit 2, Essence passion for fashion,
 Rimmel portobello pink,
 Sinfulcolors Innocent,Yver Rocher Cerise noire,
 Luminelle Touche de lys

Ranskalainen manikyyri lakat,
Yves Rocher setti ja Pastel rose, Rimmel Nail tip whitener

Päälly ja alulakat
Opi Chip skip, Viva la Diva Matte top coat,
 Seche Vite top coat ja base coat,
 Sally Hansen miracle nail thickener
No eipä siinä kauaa mennytkään..  Ehkä ens kerralla tekis jotain lyhyempää :D Noo tylsä kesäloma päivä niin ei täs oikeen muuta tekemistä oliskaan :). Huomenna töihin tienaamaan. Osaankohan mä enää mitään ku siitä on niin pitkä ku oon ollu aamuvuorossa  .. Enköhän :)

<3 Mira



2 kommenttia:

  1. missä oot töissä ja siis etkö opiskele ollenkaa? Sori jos lukee jo jossain.. onko noi gina tricotin lakat hyviä ja onko se harja hyvä? Ja hyvä on mulle h&m:n lakkojen taso :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vanhustenpalvelutalossa tekees sijaisuuksia silloin tällöin ja kesätöihin oon menossa sinne kesäkuussa. Oon ensimmäisen vuoden lähihoitajaopiskelija, mutta kesäloma meillä on jo alkanut :)
      Gina Tricorin lakat on ihan hyviä hintaansa nähden, ei ne ehkä kestä niin kauaa ainakaan mun kynnellä :D mutta lähinnä käytän niitä pienempiin kuvioihin, aika peittäviäkin on. Sivellinkin on hyvä :)
      H&M:n lakoista en oikeen osaa sanoa, itse en oikeen tykkää laadusta, mutta toisaalta mulla on vain kaksi että en tiiä onko käynyt vaan huono tuuri :D

      Poista