tiistai 31. heinäkuuta 2012

Shoppailu on parasta terapiaa..

Oon taas ollut hirveen laiska ihminen ja lakkailukin jäänyt vähemmälle :s .. Jos jotaki oon lakannu niin ihan perus yks värisiä tai jotakin vanhoja hyväksi todettuja lakkailuja. Toissa päivänä testailin ja leimailin huvikseni Sally Hansenin Navy Babyn päälle Konadin Vivid Pink:illä XL-laatasta D tuollaiset hauskat palloviivat (? :D ).Kiva väriyhdistelmä.Viime aikoina on tuntunu että olis vähän inspiraatio kateissa, mutta nyt on niin paljon ideoita päässä että ei ehdi lakkailemaankaan kaikkia :D. Ens viikolla teen ihanalle työkaverilleni hääkynnet, joten stay tuned ! 

Eilen käytiin äiteen ja isosiskon kans Vaasassa shoppailemassa ja oli aivan tosi hauskaa ! Pyysin vanhemmiltani synttärilahjaksi uusia lenkkareita ja käytiin Sportiassa ostaas nämä ihanuudet Niken Air Icarus+, niin hyvät jalkaan ku ikinä! Aattelin vielä jossain vaiheessa hankkia sen Nike+ meiningin noihin, jolla voi seurata kehittymistään yms. Mutta ne oli loppu tuolla Sportiassa.

<3
Ei voi shoppailla ilman että ostais "muutaman" kynsilakan :D. Seppälästä ostin vähän Wet 'n Wildia ja ensimmäisen Models Own:ini. Pääsis jo pian testailemaan ! Ja vihdoin ostin uuden tollasen Rimmelin Nail Tip Whitener:in, oon monta kertaa lykänny sen ostamista vaikka vanha on jo parhaat päivänsä nähnyt monta aikaa sitte.. Tollasten peruslakkojen osteleminen on joskus niin ylitsepääsemätöntä, ei kukaa huomaa että onko sulla uus valkonen lakka :D ..

Sugar Coat, Bite The Bullet, E449C
Ei kaatanut tiliä tämä ostos, kokeiluuun 

Golden Green Beetlejuice kokoelmasta

NAM
 No sitten mentiin Kivihaan cittariin ruokaostoksille ja eksyin meikki osastolle samoilemaan. Olin jo kauan Cosmon takakannesta hiukoillut Essien Bikini So Teeny-lakkaa. Mutta olin päättänyt että en mä tartte sitä ku ei se niiin erikoinen lakka kuitenkaan ole ja hintakin on niin suolaanen.. No kuitenkin ku livenä sitä pääsin hipelöimään, en voinut enää vastustaa. Aivan ihana pastellin sininen. Pullossa näyttää kuin seassa olis hienoa kimallusta, mutta kynnellä sitä on melkein mahdoton nähdä.
Bikini So Teeny


Vitun mainokset...... 
Lakka peitti todella hyvin, kahdella kerroksella selvittiin, mutta yksikin olisi riittänyt oikein hyvin. Päälle leimasin Konadin valkoisella leimauslakalla m79-laatasta pilviä, koska mielestäni lakka muistuttaa väriltään hieman taivasta :p. Mutta nyt oudoin osa.. Kun laitoin leimauksien päälle Seche Viten päällyslakkaa se muutti valkoisen leimauslakan vaalean liilaksi ? .. Ei sinänsä että se haittaisi mitään koska se sopi myös hyvin tämän lakan kanssa, mutta oli aikamoinen mitä ihmettä hetki :D.



Aamuun oli ihana herätä kun posti oli tuonu mulle Mimaxin tilaukseni. Olin ostanut kaiken näkööstä tykötarvetta koristeluja varten. Varsinkin nyt kun on tullut pitkä lista kenelle pitää tehdä jonkin sortin juhlakynnet, niin pitää ollakin :D. Ei siinä, hyvää harjoitusta :)


Kynsitarroja, kaupanpäällisiksi tuli hello kitty-tarroja :D 

 Strasseja, helmenpuolikkaita,
3D koristeita ja fimorusetteja

Fimotankoja, hedelmiä ja kukkia :) 
 Piti vielä kirjoittaa tästä aluslakasta minkä ostin Helsingin reissulta. Aivan mahtava !!! Oon käyttäny tätä pelkästään kynsilläni ku oon laiskotellu lakkaamisen kanssa ja on pysyny monta päivää kynnellä, ei oo tarvinnut lisätä. Toimii myös hyvin lakkojen alla, ei oo kynnet värjäytynyt tai mitään. Ja oon huomannu että kynteni on kasvanu vähä pituuttakin, kun ne ei oo lohkeillutkaan paljon yhtään, koputetaan puuta.. :D
Kynnet tuntuu tosi vahvoilta ja tää on vaan tosi hyvä aluslakka, ei mitään valitettavaa ! Suosittelen !
Essie Rock solid 
Mutta nyt meen lenkille testamaan uusia Nikejäni! 

<3 Mira



6 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ sieläki Seppäläs noita Beetlejuiceja. Seinäjoen Seppälöihin ne ei tuu kans ikinä! Eikä oo kyllä Vammalassakaan näkyny. :( Köyhää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en mäkään hirveesti sitä laatikkoa penkonu (hirveä esillepano), mutta tuon golden greenin löysin ja melkein hypin tasa jalkaa ku olin niin innoissani :D typerää ku kaikissa kaupoissa ei oo :s

      Poista
  2. Voi että ihanat noi pilvikynnet! :)

    VastaaPoista
  3. HEI!! mulle laitat kyllä joskus sitte jotain ihanaa vaaleenpunasta lakkaa ja noita hello kitty- tarroja!! lupaathan,pupu?:):)<3

    VastaaPoista