lauantai 13. lokakuuta 2012

Laiskan flikan lakkaukset

Halusin tehdä jotkut nopeat ja yksinkertaiset lakkaukset, sekä samalla testata tuota Models Ownin champagne lakkaa, joka oli ainut tilauksestani jota en ollut vielä kokeillut kynsille. Pullossa lakan koostumus vaikutti samanlaiselta kun MO:n Magenta Pearl, joka on todella peittävä ja helppo levittää, ja sitähän tämäkin oli. Olen todella tyytyväinen tähän lakkaan. Nopeuttaa huimasti kun lakka peittää yhdellä kerroksella.
Hieno bussis otettu kuva :D .. 
Lisäsin vielä nimettömään, etusormeen ja peukkuun valkoiset kukkatarrat, päällyslakkaa päälle ja valmista tuli!

Tälläisenä harakkana kaikelle kimaltelevalle tuo samppanjankultainen väri oli aivan ihana. Ja tiedoksi kaikille että tämä harakkuus (harakka.. en tiedä miten sen edes pitäisi taipua vai pitäisikö ollenkaan? :D) kulkee suvussa. Mulla on tapana lakata, aina kun tulen kotipaikkakunnalleni, 93-vuotiaan mummani kynnet ja annoin hänen sitten valita mukanani olleista lakoistani mieleisensä ja tottahan hänkin halusi samaa kuin minulla :). Joten ollaan nyt samiksia ! :D

Piristää aina mumman päivää kun laitan hänen kynnet. Suosittelen muillekkin, jos teillä on isoäiti tai jopa oma äiti, tai ihan kuka vaan, niin yksinkertainenkin lakkaus ilahduttaa päivää. :) 


Löysin mumman luota tämän piirrustuksen, jonka oon tehny musta ja mummasta joskus ku oon ollu aika pieni flikka :)). Olin hyvä piirtämään .. :D 



Ja tässä on "meidän" (porukoiden) uus kissa Taiga. Söpösöpösöpö ! 


Mölli on vähä mohjos ku tuli uus kissi :D ..  Mutta eiköhän toi meidän kuningatar vielä joskus totu :). 


<3 Mira

2 kommenttia: