perjantai 2. marraskuuta 2012

Bumblebee-tipit


Tää lakkaus ehkä ideana näytti paremmalta mun päässäni, mutta tämmöiset näistä nyt tuli.Kynsiä lakatessa tajusin ettei mulla oo ikinä ollut keltaista kynsillä, koristeluissa kylläkin, että sinne meni siis keltainen kynsilakka-neitsyys :D ..



Testaukseen pääsi Color Clubin Daisy Does It joka on aika ohut keltainen lakka jossa kultaista shimmeriä. Tätä lakkaa laitoin kaksi kerrosta, joka ei kylläkään peittänyt tarpeeksi, muttei se tässä tapauksessa haitannutkaan sillä tarkoituksenani oli tehdä tälläiset keltamustat tipit josta itselleni ainakin tulee mieleen kimalaiset :D .. Tippeihin käytetty Gina Tricotin aspen gold lakkaa ja Kiss:in mustaa striperiä :)  



Tässä vielä Daisy Does It läheltä, kuvasta kyllä huomaa että lakka on hieman vetistä. Mielestäni on hankala löytää hienon sävyistä keltaista lakkaa mutta tästä kyllä pidin :). 

Minkä väristä lakkaa teillä ei ole koskaan ollut kynsillä ? :) 

<3 Mira

4 kommenttia:

  1. Kaunis keltainen! Ite omistan kaks keltaista lakkaa, toinen taittaa liikaa vihreään ja toinen- no se taitaa olla mun silmään jotenkin liian keltainen... Täytyykin ottaa tavoitteeks löytää se "täydellinen keltainen" lakka. Mä aina päädyn ostamaan vaan sellasia samantyyppisiä lakkoja mitä on jo vaik miten paljon... Erikseen on sitten ne kerrat kun tarttee jotain tiettyä tarkoitusta varten jonkun tietynvärisen lakan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sama täällä, mulla on varmaan muutama tusina jotaki violetin sävyisiä lakkoja/sinertävänvihreitä, mutta sitten joistakin väreistä ei löydy yhtäkään tai löytyy yksi.. ostin kesällä ensimmäisen oranssini:D
      Tämä lakka on kyllä lähellä täydellistä keltaista, paitsi peittävyytensä puolesta. Etsintä siis jatkukoon :D ...

      Poista
  2. Noita violetin sävysiä mun kokoelmissa on varmaan eniten! Mä ostin ekan oranssini vuosi sitten. Parisen viikkoo sitten tuli toinen! :D Tänään tuskailin että mulla ei oo mitään kunnollista sinistä lakkaa! Raportoi jos löydät "sen" keltasen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaakohan mullakaan olla mitää perus sinistä hmm .. :D joo, pitää pitää silimät auki :)

      Poista