torstai 1. marraskuuta 2012

Koko kynnen leimailuja, gradientit peittäen

Ensialkuihin tein gradientin Flormarin hololakoilla 802 ja 809 (kärjissä). 



Tykkäsin kyllä kovasti tästä yhdistelmästä, hyvin hienoinenhan se oli ja näinhän siinä sitten kävi ku laitto leimat päälle .. Peitti vähän enemmän kun ajattelin ja hyvinhän tuo gradient menikin piiloon :D.
No aina ei voi voittaa ja on nämäkin todella nätit. Pidemmillä kynsillä olisi onnistunut varmaankin mainiosti kun tuo laatan m73 kuvio häipyy kivasti loppua kohden. 


Leimauslakkana: Konad Royal Purple


Ylävasemmalla tuo kyseinen kuvio


Tuo känä nimettömän kynsi vainoaa mua..

 Että tämmöstä iltatoimintaa tänään. Oon aiva yksin kotona, tai no on täällä Tessu-koissu (mutta eipä siitä kovin seuraksi ole). Ja oon tehny kaikkee "single-girl-activities" niinkuin varmaan jotkut saattaa muistaa Sinkkuelämää sarjasta, missä Miranda laittaa vaselinia käsiin ja chillailee ja Carrie tunnustaa syövänsä seisaaltaan jääkaapilla, no minä oon täällä tehny kasvonaamioita, lakkaillu kynsiä (obviously..), syäny sipsiä ja stressannu tulevasta työssäoppimisesta :D .. 




Niin joo ja mua ei oikeasti kannata jättää yksin, sillä silloin eksyn facebookin kynsikoristelut ryhmään ja joku siellä ilmoittaa että mimaxilla on kuukauden tarjouksena kaikki China Glazet ja Orlyt -20%, joten... 
Tilasin Chg:n Wicked lakka setin missä siis on neljä lakkaa: Roguish Red, Glitter Gobling, Bizarre Blurple ja Ghoulish Glow, jonka takia alunperin halusin tuon setin :D. Ja kauan himoittu Stone Cold(hunger games-kokoelmasta) jota olen aina lykännyt ja lykännyt ostamasta. Jos haluamasi tuote on alennukessa, se on kohtaloa, osta se ! Siinä kaikki elämänviisauteni tällä kertaa, kiitän ja kuittaan :D. 

<3 Mira 

2 kommenttia:

  1. Toi Flormarin 802 on kyllä ihana väri! Kivat kynnet oot saanu aikaan leimailemalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään kans tosi kovaa tosta lakasta :)

      Poista