tiistai 8. tammikuuta 2013

Tuto: Erilainen tapa poistaa kynsilakkaa

Oon hurahtanu Pinterestiin aivan täysin ja oon koukuttanut siihen pari ystäväänikin. Mun profiilin löytää täältä. Kuitenkin, nyt asiaan. Siellä tuli vastaan erilainen tapa poistaa kynsilakkaa, jota minun oli pakko päästä heti testailemaan. Aikaisemmin olen hinkannut vanulapulla ja poistoaineella kamalimpiakin glitteriövereitä pois kynsiltäni, koska foliotekniikasta en ole koskaan oikein innostunut. Tämä tekniikka tulee kyllä helpottamaan elämääni huomattavasti. Sivusto oli englanniksi, joten ajattelin tehdä teille tuton aiheesta jos joku muukin innostuisi. Nimittäin tämä toimii ! :) 

Ps. Anteeksi tosi tummista kuvista, valaistus ei ollut mitä mahtavin.


Ensiksi tarvitset tiätysti kynsilakanpoistoainetta ja vanua josta tulee repiä pieniä ohuita suikaleita. Mun omat olivat liian suuria, joka ei sinänsä haittaa mutta säästää vanua kun tekee pienempiä :D. 


Seuraavaksi laitoin vanhan pullon korkkiin (mikä tahansa kippo käy) Pirkan kynsilakanpoistoainetta ja kastoin vanusuikaleen nurkan sinne. Koko suikaletta siellä ei kannata uittaa, sillä vähän riittää hyvin (ex-laihialaisena tämä on selvää säästöä :D). Tämän jälkeen vanusuikale asetellaan kynnen päälle peittäen kaikki lakka kohdat. 


Sitten vain venaillaan 1-2 minsaa vanusuikaleet kynsillä. Tykkään tehä yhen käden kerralla,  sillä toisella kädellä vanusuikaleet vedetään kynttä pitkin vieden lakat pois mukanaan.


Ja  tadaa! Tosi hyvin otti lakat mukanaan ja siistiä tuli. Peukun kynteni on vähän kaarevampi kuin muut joten sinne jäi reinoille vähäsen, mutta se on nopea siistiä pois. Itse olen tosi tyytyväinen tähän tekniikkaan ja tulen kyllä tulevaisuudessa käyttämään. Gingerbreadmannen sivuilla, josta tämän bongasin kirjoittaja kertoi että hänen kyntensä eivät liuskotu enää kun hän on ruvennut poistamaan lakat tällä tekniikalla. Saa nähdä onko tällä vaikutusta minun kynsiini :)

Kynsilläni oli Essien Bikini So Teeny, joka on siis creme.Että pitääkin koittaa tätä joskus jollekkin kunnon glitteri kynsille... 
Kokeilkaa tekin ihmeessä tätä tekniikkaa !

<3 Mira

8 kommenttia:

  1. Oho aika fiksu tapa kieltämättä! Pitääpä kokeilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo suosittelen :) Lähti kyllä lakat hyvin pois. Ja laihialainen tapa ku säästää vanua ja kynsilakanpoistoainetta ;)

      Poista
  2. Glitterikynsilakan poisottaminen on kyllä niin ärsyttävää.. ja just sen takia oon käyttäny sellasta vaan kerran.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä joskus todella ärsyttävää ottaa pois, mutta oon tämmöinen harakka etten vois elää ilman glitteriä :D

      Poista
  3. Haastoin sut blogissa http://thulianinwonderland.blogspot.fi/2013/01/haasteilua.html

    VastaaPoista