perjantai 12. huhtikuuta 2013

Metallia ja keijupölyä

Mulla ei ole erityisemmin tapana laittaa kynsiin paljoakaan härpäkettä, koska a) ne ei pysy b) laittamisessa menee hermo c) ne löytyy salaatista (näin on oikeasti käynyt..).
Tällä kertaa kiinnitin metalliset koristeeni kynsiliimalla, jonka jälkeen laitoin päälle vielä ison kerroksen päällyslakkaa. Nyt on ja pysyy!!


Lakkana käytin Orlyn Pixie Dust:ia, jota kuvailisin siniseen taittavaksi harmaaksi, todella erikoisella hopeisella shimmerillä. Viimeisimmässä ostos postauksessa kerroin, että tämä lakka vaatii peittääkseen 3-4kerrosta, mutta kynsillä 2-3 kerrosta oli riittävä. Metalli koristukset taisin ostaa pari kuukautta sitten Mimaxilta, jos en aivan väärin muista..

Näistä kyllä tykkäsin! Mitäs mieltä te olette, liian yksinkertaiset? Vai onko yksinkertainen kaunista? :) 

Täytyy kyllä tähän väliin hehkuttaa että sain töitä paikkakuntani kotihoidosta! Mukava nähdä vähän sitäkin puolta vanhustenhoidosta, sillä olen ollut aikaisemmin töissä vain vanhusten palvelutaloissa. 22. päivä tätä kuuta minulla alkaakin viiden viikon työssäoppiminen samaisessa paikassa. Tosi hyvä sillä eka saa harjoitella työhön kaikessa rauhassa, jonka jälkeen pääsee vähän tienaamaan. :) 

<3 Mira

4 kommenttia:

  1. Kivat! =) Itse olin juuri 6vko kotihoidossa harjoittelussa ja sieltä tarjottiinkin töitä, mutta en minä ottanut sitä vastaan! :( Koska mun selkä ei kestä vanhustyötä, enkä kyllä kyseisestä työstä tykkääkkään..:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sehän siinä onkin että paikat ei meinaa kestää vanhustyötä.. Mulla eniten kärsii ranteet ja nilkat, mutta ergonomia kunniaan :)

      Poista
  2. Onnea duunista! :) Ja tykkään kynsistäkin!<3

    VastaaPoista