tiistai 21. toukokuuta 2013

Haalintaa: Seche Vite, OPI & Golden Rose Jolly Jewels

Työssäoppini lähenee loppuaan ja siitä johtuva blogi hiljaisuuteni. Enää ens viikko jäljellä, sitten viikko koulunkäyntiä ja sitten kesätöihin. Työssäopin näyttökin oli ja meni tosi hyvin. Happy! Joskus panostus yhteen asiaan kannattaa. 
Sitten itse aiheeseen, eli n. kolmen viikon aikana haalimiini ostoksiin. 

Minulla on ollut joulusta asti 20 euron lahjakortti ihanalta ystävältäni Jasminilta lempikauppaani Kicksiin. Olen siis hyväisesti miettinyt mihin tämän rahan käyttäisin.. Ostaisinko jonkun hemmottelu tuotteen, jota en niinkään tarvitsisi vai ostaisinko kerrankin jotain järkevää jota oikeasti tarvitsisin? .. 


Päädyin olemaan järkevä ja ostin luotto päällyslakkani Seche Viten, jota ilman olen elänyt jo liian kauan. Sen kaveriksi mukaan lähti Seche Restore mikä on siis kynsilakan ohentaja ja ainut sellainen mikä toimii tuon Sechen päällyslakan ohentamiseen. Aika näppärä tuote. Tällä olen jo pelastanut muutaman värilakkanikin ja Sally Hansenin Mega Shine päällyslakan, joka on melkein dupe Sechen omalle. 


Lauantai oli hauska päivä. Käytiin poikaystäväni kanssa Ikeassa (ikinä en ole päässyt niin halvalla sieltä pois!) ja Ideaparkissa syömässä Pancho Villassa ja shoppailemassa, luksusta. <3
Kicksissä taas ollessani löysin OPIn Holland-kokoelman alennuksessa puoleen hintaan joten hemmottelin itseäni kahdella lakalla: Red Lights Ahead... Where? ja Dutch'Ya Just Love OPI?


Red Lights Ahead...Where?: korallin punainen creme mikä levittyi täydellisesti. Ah, rakkaus. Hieman saman sävyinen kun ylläolevassa kuvassa vilahtava I Eat Mainely Lobster, mutt RLAW on punaisempi ja siinä ei ole hienon hienoa shimmeriä seassa kuten Lobsterissa. Ja tuo nimikin oli niin ovela, sitten kun tajusin sen.. Tai no poikaystäväni selvensi sen minulle, että se viittaa Red Light District:iin.
Dutch'Ya Just Love OPI?: Ihana luumun violetti lakka punaisella ja kultaisella shimmerillä. Levittyi myös todella hyvin kahdella kerroksella. Ikinä ei voi olla liikaa violetteja lakkoja, ei ikinä. :D 


 Okei, oon varmaan viimeinen ihminen koko suomessa joka hommasi näitä Golden Rosen Jolly Jewels lakkoja.. Ja vaasan Seppälästä näitä löytyi kolmea eri sorttia. Ovat varmaan olleet aika suosittuja. Yhdessä niistä oli tikkuglitteriä (yök), joten se jäi kauppaan, mutta nämä kaksi lähtivät mukaani. 


106: kullan, violetin ja vihreän värisiä pieniä pyöreitä täynnä oleva glitterioksennus lakka... Nojaa, ei mikään maailmaani järisyttävä lakka. Tästä tulee mieleen China Glazen Glitter All The Way.
103: kultaista hippuglitteriä ja vaaleanpunaisia hex-glittereitä. Tästä olin enemmän innoissani kuin edellisestä lakasta. Mutta ehkä hieman meni paksuksi kun tuolla yritti peittävää jälkeä. Mutta miksi, oi miksi Golden Rosen lakoilla ei ole nimiä.. Ehkä maailman ärsyttävintä yrittää ensin miettiä lakan numeroa ja sitten turhautuneena kaivaa se kokoelman kätköistä että saa sen selville. 

Tämmöistä tuhlailua tällä kertaa. Vaikka omasta mielestäni olen ollut hyvin ostelematta lakkoja, mutta joo.. Moni voi olla siitä erimieltä :D ... 
<3 Mira

6 kommenttia:

  1. Tokavika olet, mulla ei oo noita vielä yhtään.. :D toi 103 vois kyllä olla semmonen mille ois käyttöä, söpö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, en ollutkaan viimeinen :D 103 on kyllä nätti :)

      Poista
  2. Mä oon niiiin katkera siitä että asut kohtuullisen matkan päässä ikeasta ja ideaparkista...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ;) Eipä siellä silti tule turhan usein käytyä, mutta sittekku käyn niin huhhuh sitä rahan menoa :D .. Ens kerralla ku tuut tännepäi nii parkkeerataan ittemme Ideaparkkiin ja/tai Ikeaan, koska mulla on silloin todennäköisesti jo ajokortti ;)

      Poista