sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Neljä päivää

Elokuu oli kauhean kiireistä aikaa kun koulut alkoivat ja oli kaiken näköistä juhlaa ja pippaloa. Syyskuu kuluikin työssäoppimassa kotihoidossa. Ensimmäinen työpaikka jossa erityisesti kiellettiin kynsilakan käyttö ja pitkähköt kynnet. :( Ei sen puoleen että olisi inspiraatiotakaan istua alas ja lakata mitään monimutkaista. "Syysmasis" ja lievä anemia johon nyt popsin rautalääkkettä. Onneksi ammattinsa puolesta itsensä diagnosoiminen on helppoa :D. Kuitenkin säästän teidät yksityiskohdilta ja mennään asiaan. 

En tiedä kuinka harvinaista teille on, että käytätte samaa lakkaa neljä päivää.. Minulle ainakin todella harvinaista koska yleensä a) se lohkeilee b) se kuluu kärjistä tai  c) kyllästyn nopeasti. Lakkasin tällä Isadoran Ocean Crush tekstuurilakalla torstaina, jonka jälkeen olen puuhaillut kaiken näköistä siivoamisesta, tiskaamiseen yms. ja vieläkin kynnet näyttää samalta kuin juuri lakattuna. Lakkaaminenkin oli todella vaivatonta, peitti 1-2kerroksella ja kynsinauhojakaan ei tarvinnut putsailla. Jos tämän Sugar Crush (tulee mieleen Candy Crush tuosta nimestä :D) sarjan muutkin lakat ovat samaa tasoa, minä haluan lisää! 


Mitään koristuksia näihin en jaksanut tehdä, koska.. olen laiska :D ... Ehkä ensi kerralla sitten. Pahoittelut myös köppääsistä kynsistäni, kyllä ne siitä pian taas kasvaa. :)
 
Salamalla otettu kuva

Semmosta, nyt meen vaihtaan lakat vaikka näillä vois kyllä pärjätä vielä viidennenkin päivän. Vaihtelun vuoksi. Yritän nyt ryhdistäytyä, että saisin edes 1-2 postausta viikossa. Kolmas lukuvuosi vie musta vaan mehut.. Opinnäytetyön tekeminen, koulutus ohjelman alkaminen ja keväällä on kaksi työssäoppimisjaksoa, sitten pitäis vielä valmistua ja hakea johonkin jatkokoulutuksen jajaja... :D 
Ohhoh, no se on sen ajan murhe, päivä kerrallaa ja joka päivä oppii uutta. 

<3 Mira 


8 kommenttia:

  1. Oon niin monet kerran kuolannut tuota lakkaa ja koittanut olla ostamatta sitä. Nyt kuitenkin kun luin tämän ja näin kuvat niin houkutus alkaa olla liian suuri. :D Tämän väristä mulla ei vielä olekaan, joten, ehkäpä tälle löytyis paikka... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä lämpimästi! Tää on aivan mahtava lakka :) Täytyy varmaan itsekkin ostaa muutama lisää näitä Isadoran sokerilakkoja :)

      Poista
  2. Todella upea lakka! Tsemppiä opintoihin. <3

    VastaaPoista
  3. Ihana lakka! :) Mulla myös menossa LH puolen viimenen vuosi.. Mihis sinä suuntaudut, veikkaan vanhuksia? =) Minä itse olen lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksen koulutusohjelmassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sairaanhoitoon ja huolenpitoon, ajattelin sen olevan semmoinen yleispätevä koulutusohjelma. Mutta todennäisesti tulen tekemään töitä vanhusten kanssa, että hyvin veikattu :D. Onnea viimeiselle vuodelle! :)

      Poista
    2. Noniin! :) Samoin sinulle onnea vipalle vuodelle! :)

      Poista